Vit t-shirt i ösregn...!

Åh nu har jag nog skämt ut mig för halva Farsta! Jag gick upp imorse, tog på mig en vit t-shirt och ett par svarta shorts utan att tänka mer på det för att gå ut och springa, vädret var hyfsat och det var ganska varmt. Men när jag har kommit ungefär halvvägs öppnar sig himlne och ett skyfall bryter ut, det tog mindre än två sekunder innan jag var genomblöt! Där sprang jag i min vita tröja som nu var helt genomskinlig! Inte så jätteroligt, alla kollade på mig! Jag var ju inte så långt från Carro så jag tänkte att jag springer till henne och stannar där tills det blir uppehåll, men nää då var hon såklart inte hemma! Så då stod jag där på hennes trappa och letade efter en påse eller något att lägga min mobil i, för nu när jag var helt blöt, fanns det ingenstans jag kunde förvara den utan att den också skulle bli blöt. Jag hittade iallafall en lite påse som jag la den i och så sprang jag mitt snabbaste hela vägen hem! haha det var en liten kul upplevelse, iallafall för alla som satt i sina bilar och stirrade på mig!


Vart har det här fina vädret tagit vägen?!

Kommentarer
Postat av: Sara

Svar: tack!! :)



hahahha, vi delade ju ut post i det där regnet! :P

2009-07-14 @ 15:21:25
URL: http://sarisegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0