Värsta ovädret

Oh herregud! Det har varit fint väder hela veckan, och så idag, min enda lediga dag, är det värsta ovädret! Regnet vräker ner och det åskar och blixtar... Men jag hade ändå tänkt åka in till stan idag och shoppa me kära Sanna! Det var länge sen och jag behöver lite nytt till cypern :) Sen är det ju en viss Carro som fyller 18 om några dagar, så vi ska väl se vad vi kan hitta på till henne också! :)

Igår var det en rolig dag! Jag åkte ju in till stan och åt lunch me Sanna, och sen glass på montis i gallerian! Väldigt mysigt. Efter det skulle jag jobba sen mötte jag upp Maria, fia och kusin Malin för ett par cider inne i stan, det blev en jättemysig kväll på en uteservering vid medis :)

                                    
                                           En gammal bild från Torquay, gud vad brunhårig jag var där :)

Kommentarer
Postat av: FRIDA

Shiat vad lik du är jennie ibland:)

2009-07-03 @ 14:29:23
URL: http://happyhour.blogg.se/
Postat av: Fia

HAHAHAAAA gud va ja hatar att du lägger ut sånna här bilder!

2009-07-03 @ 19:43:52
URL: http://fiuss.blogg.se/
Postat av: jennie

skojar du Frida, vi är verkligen inte lika på den bilden! haha

2009-07-04 @ 13:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0