Varm eftermiddag

Det är sjukt varmt just nu! Känns som jag ska börja koka... Visst, jag hatar att klaga på vädret men nu är det liksom inte sol och blå himmel utan det är molnigt men ändå galet kvavt! Fy! Dagen har jag som vanligt spenderat på Ica, där det också är riktigt varmt så fort solen skiner ute, men sitter och har fläkten snurrades bredvidkassan och på vintern när det är kallt ute då sitter man och fryser och har fläkten på varmluft, haha alltid är det nåt! Kändes som det enda jag gjorde på jobbet idag var att städa och ta panten, städa och ta panten...



Nu har jag kommit hem för en stund sen, jättehungrig som vanligt efter jobbet. Har så tidig lunch när jag jobbar, åt två nektariner när jag slutade och nu är jag hungrig igen. Men på tal om nektariner, är det inte sjukt gott!? Frukter är ju goda olika årstider när det är säsong för dem, på vintern tex, då kan jag äta hur många clementiner som helst, och nu på sommaren är det nektariner, shit vad det är gott! Äter flera om dan, kanske inte det bästa för magen, men vad gör man. Pratade nyss med mamma iallafall och vi bestämde oss för att äta lax med pesto och grönsaker till middag, det är värt att vänta på, mums! Efter middagen ska jag till Sanna för att fixa till oss inför den roliga kvällen vi har framför oss! Får se om jag skriver något mer ikväll innan vi drar ut, får inte bli en allt för sen kväll egentligen för jag ska upp och jobba imorgon igen klockan halv elva, men bara tre timmar ungefär så jag överlever nog! Ha en kul lördagkväll! :)

             

                                                                                                                                                                                    



                                                                                                                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0