Tisdagkväll

Godkväll!
Här sitter vi och gapar i soffan, eller Sanna och Carro låter som ett helt dagis när dom försöker härma katten som står på nedervåningen och skrikjamar! Det känns som att det är hundra grader varmt här inne och allting är allmänt jobbigt! Men jag är självklart jätteglad iallafall fast jag har lust att slänga ut mmina kära vänner genom fönstret just nu! :)

MIddagen blev iallafall väldigt god och efter det gick vi ut i kvällsvärmen och spleade plockepinn på Carros gräsmatta medan Sanna satte sig med fötterna på bordet och läste Solo. Sen började vi göra cirkuskonster med rockringar och om grannarna såg oss lär dom trott att vi var tio år! Men man ska vara barn så länge man kan sägs det ju! ;) Efter det har vi bara legat och degat i soffan till någon konstig film om en manshora...? Och nu är vi rastlösa och varma! Sanna ska hålla sig vaken till två inatt för att kolla på Prison Break som visas i repris eftersom hon missade det i måndags. Själv borde jag sova snart för jag ska nämligen upp sju imrogon, visserliggen ska jag bara boka sista minuten tågbiljetter till Göteborg som släpps ett dygn innan vi ska åka, så jag kan ju gå och lägga mig och somna om sen igen som tur är. Vi ska nämligen åka till Göteborg på fredagmorgon och träffa kusinerna och gå på Liseberg! Ska bli roligt! :)

Nu släckte Carro lampan så ser knappt vad jag har tangenterna, går på känsla nu haha så det är väl bäst att avsluta, see you! :)

                                
                                                 Bjuder på en osminkad Hanna från förra sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0