Tacos med världens bästa tjejer

Godkväll allihopa!
Jag känner mig väldigt glad av någon anledning, allt flyter på rätt bra såhär på sommaren. Inget speciellt att oroa sig för eller behöva tänka på, bara leva livet! Visst är det mycket jobb på dagarna, men det är helt okej, ibland faktiskt riktigt kul! Sen är det sådan skillnad när det är sommar och ljust ute då gör det inget att jag stänger och slutar klockan nio, det känns som att kvällen är ung och man har hela natten på sig att ha skoj! Ikväll hade jag ialllafall en super mysig kväll med tjejerna, vi lagade tacos och satt och pratade massa strunt hela kvällen, vi hade ju planerat att kolla på någon bra film men när vi umgås så är det ingen som kan hålla tyst så vi bara pratar och pratar. Vi får verkligen höra av andra att vi låter som ett helt dagis, för vi är ganska kända för att prata extremt fort när vi är med varandra och det tar aldrig slut! Love it! :) 

                                     
                                                                          Min goda guacamoule, älskar avocado!

                                      

                                      
                                                                                          Smarrigt va? ;)

                                           
                                              Till efterrätt blev det mörk choklad och nektariner för min del :)

Eftersom de flesta av girlsen ska upp och jobba tidigt imorgon så funderar jag på om jag ska ge mig ut och springa eller powerwalka imorgonbitti, vad tror ni? Det är så härligt att starta dagen med det, då känner man sig pigg! Resten av dagens planer vet jag inte, får se vad som händer, men klockan fem vet jag att jag börjar jobba iallafall :)

                                      


                                      

                                                                              


Kommentarer
Postat av: Fia

Jag vill också träna! Du kan få powerwalka med mig till tbanan varje dag :D

2009-07-06 @ 07:36:51
URL: http://fiuss.blogg.se/
Postat av: cilipili

Guacamolen ser ju BRUN ut hanna, avocado ska vara GRÖN! :O Vad har du haft i?! Haha! <3

2009-07-06 @ 19:08:46
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0