Supermysig kväll

Hej! oj nu har ja vart lite dålig på uppdateringen igen... ja skyller på jobbet och lite annat :) Igår öppnade jag iallafall på jobbet, det gick bra och så jobbade jag till fyra. Efter det hade jag och Moa bestämt att vi skulle ha picknick ute i kvällssolen, jättemysigt blev det. Hon slutade klockan fem så då sprang jag hem och hämtade filt, lite bestick och sånt som kan behövas på en picknick. Sen mötte jag henne på jobbet när hon slutat så handlade vi massa goda grejor! Det var så roligt att bara handla, vi verkligen slängde ner allt vi var sugna på, det blev två icakassar! Sen gick vi iväg och satte oss på ett mysigt ställe vid stranden och dukade upp våran buffé. När solen hade gått ner blev det betydligt kallare, så jag cyklade hem i raketfart och hämtade lite mer varma kläder, och sen satt vi där från sex till elva på kvällen och bara pratade och skrattade. Men sen blev det alldeles för mycket mygg för min del, Moa brydde de sig inte om men mig älskade de tydligen....


                              Våran picknick, väldigt mysig kväll!


                    Godsakerna som vi knappt orkade äta upp :)

Nu ska jag göra mig i ordning och gå iväg och jobba 11-17 är det idag så får vi se vad som händer ikväll! :) Hejdå så länge!

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag tycker vi borde gå ut eller nåt, jag är ledig :D

2009-07-01 @ 12:25:25
URL: http://fiuss.blogg.se/
Postat av: e

guuud vad mysigt detdär såg ut :D

2009-07-01 @ 12:40:15
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/
Postat av: e

tss okej :)

jo det var huur kul som helst! väldigt mycket alkohol, väldigt lite sömn och massor av trevliga människor! jag är fortfarande helt slut och så har jag blivit sjuk oxå som på toppen av allting. Men det var det värt! ;)

2009-07-01 @ 20:29:50
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0