Supermysig kväll med världens gulligaste Moa

Heej! Igår var jag verkligen dålig på att uppdatera, med det var för att jag nästan inte var hemma någonting, var bara ute på vift hela dagen. Jga började gårdagen med en joggingtur och sen en jättegod frukost. Efter det var det jobba som gällde 13-19.30, ganska lång dag men jag hade flera raster så det kändes väldigt skönt att jobba. När det ändå är dåligt väder kan man lika gärna jobba och tjäna lite pengar än bara gå hemma och dra. Efter jobbet var det tänkt att vi skulle grilla hos fia eftersom det inte blev av i förrgår, men inte hller denna dag blev det någon grillning, det var flera som inte kunde och allting blev så sent, men det kommer fler fina sommarkvällar :) Så istället satt jag på jobbet när jag slutat och väntade på att Moa skulle sluta, sen gick vi och handlade middag. Och ni vet ju hur det brukar bli när vi handlar, picknicken? ;) Som sagt vi slängde ner allt vi var sugna på i korgen, det blev en supermiddag som vi åt ungefär vid tio, halv elva när allt var klart haha. Efter det smälte vi mörk choklad som vi doppade vindruvor i, supermysigt och gott, ett jättebra tips på lite nyttigare efterrätt, smälta mörk choklad och doppa alla möjliga frukter som jordgubbar, päron eller vad man gillar.

                                        
         Middagen, grillad kyckling, klyftpotatis, guacamoule, tomat och mozzarellasallad och bröd med vitlöksost

                                                  
                                      Tomat och mozzarellasallad, supergott med lite olivolja och flingsalt över

                                               
   Jättegoda grova baguetter med massa frön och grejer i,  vitlöksost och en tomatskiva på är Moas och min specialité 

                                              
                          Knaprigt stekta färskpotatisar i ugn som vi bara delade och hade olivolja och salt på

 
             Till efterrätt smälte vi chokladen i vattenbad och doppade vindruvor i, och lite toffifee, mums!

   

Kommentarer
Postat av: Moa

Det blev ju några bilder i alla fall ;) tack för en supermysig kväll bruden <3

2009-07-08 @ 15:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0