Superlyckad kväll!

Heej!
Jag hoppas att Carro vra nöjd med sin 18-års dag igår, jag tycker iallafall den blev superlyckad! Vi började dagen hemma hos Carro med hennes familj släkt och vänner, det bjöds på jättegod mat med nygrillad kyckling, sallader, såser och bröd, mums! Sen blev det marängtårta med jordgubbar, vaniljkladdkaka (det var nåt nytt, jättegod var den) choikladrutor och massa små kakor hiih ett typiska födelsedagsfirande jättemysigt! Sen när det började dra ihop sig lite, gick alla upp till Carros rum, drog på lite musik, sminkade oss, provade kläder och skor och fixade håret, lite kaos i Carros lilla rum, men det är så det ska vara när man går ut med tjejerna! :) Det var Carro, Fia, Maria Emelie och hennes kompisar och jag såklart som följde med ut, stackars Sanna som inte fick följa med, men hur var det nu, det var ju bara för att hon skulle upp så tidgt och jobba idag, inte alls för att hon bara är 17 än så länge... ;) Det belv ialafaal en grym kväll och vi dansade natten lång! Sen var vi tvungna att gå får medis till gullmars där nattbussen gick, och de spöregnade också, inte det roligaste...Sen kom jag hem och somnade på stört och nu har jag vaknat och precis duschat!

Mamma, Jennie, Marie och Lollo är ju på kryssning, så mamma ringde imorse för att kolla om jag levde och om jag hade kommit hem ordentligt haha så gulligt, sen frågade hon om jag ville ha något från tax-freen, OM jag ville! haha har försökt att inte äte så jättemycket godis men just den här dagen känner jag att det behövs hihi. Snart ska jag träffa Cili också, det var ett tag sen, hon är ju så kärleksupptagen hihi det är ju så dåligt väder och jag känner mig inte jätte taggad på att göra något ansträngande så vi tänkte bara ligga inne och kolla på någon bra film och fetta oss lite ! :) 

Bilder från kvällen kommer lite senare, för min kamera är kvar hos Carro, batterit dog så på den finns bara lite bilder från middagen sen får jag vänta tills Fia skickar bilderna som togs senare under kvällen, dom lär vara lite roligare också :)

                                         
                                                    Att den här lilla tjejen har fyllt 18 nu också! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0