Sol och bad första dagen på semestern

Godmorgon everybody!
Igår hann jag inte skriva, jobbade från 11.30-21 usch vilket ruskpass! Jag fick en rast och när den var slut vid fyra skulle jag sitta fem timmar i kassan, efter jobbet var jga helt slut och trött och allmänt irriterad, men sen mötte jag upp Sanna och Carro och började prata om Cypern då blev jag snabbt på bättre humör! :) Nu är det bara tio dagar kvar! Det är helt sjukt, kan inte förstå att vi verkligen kommer åka dit helt själva, jag vet inte ens hur man hittar på Arlanda!! Men det kommer bli så grymt kul det vet jag iallafall :)

Idag är min första semesterdag, känns otroligt skönt, och jag ställde klockan på nio...! Haha men det är för att jag ska med kusin Malin och hennes kompisar till Schweizerbadet och bara ha en helskön dag i solen! Underbart med såhär fint väder när man är ledig! Ikväll blir det Harry Potter på bio också med, aa jag vet inte hur många vi blir, det får vi se! :) Nu ska jag packa ner lite solkräm, frukt och vatten! Ha det bäst! :)


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0