Snart semester!

Hallå!
Idag har jag jobbat hela dagen, började nio imorse hmm.... sov inte många timmar inatt så börjar känna mig riktigt trött nu! Nu ikväll har vi ätit lite mat och bara tagit det lugnt hos carro, hon är ju ensam hemma så här är det bara att röja som man vill! Eller kolla på Harry Potter som vi har gjort haha! Imorgon är min sista jobbdag sen semester i fyra veckor! På något sätt känns det som att större delen av sommarlovet redan har passerat, men egentligen har det ju knappt börjat för min del, jag har ju inte ens fått semester än! Men efter imorgon då slipper man tänka på jobb och ha tider att passa, tidiga morgnar som förstör partykvällar, nu är det bara leva livet ännu mer, njuta av allt och inte behöva passa en enda tid, man äter när man är hungrig, man sover när man är trött, gör som man vill och känner för! Härligt! :) Nu börjar alla bli galet taggade för Cypern, man börjar planera vad man ska ha med sig och hur mycket solkräm som behövs, 25-30? Det sista jag vill är att bränna mig och flagna bort all färg, känns både farligt och onödigt...

                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0