Sjunger, dansar och sminkar mig

Åh jag känner mig så glad! Solen har till och med börjat skina! :) Jag blir helt sprallig bara jag tänker på att jag ska på Britney Spears konsert imorgon , fy fan va kul! Man kna ju typ alla hennes låtar och hon har alltid ängt med sen man var liten, ni kommer väl ihåg bland som första låtarna hon gjorde, Baby one more time och lucky och Oops..I did it again! Just nu hoppar jag bara omkring hemma och lyssnar på alla hennes låtar och förebereder mig för att sjunga imorgon när det är dags! haha det är kul att jag börjar nio dagen efter jag kommer garanterat inte ha mycket röst kvar!! Men det är det värt! Nu har jag iallafall fixat mig ordning lite och ska ner till centrum lite innan jag börjar jobba!  Pusss på er!

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild! :)

2009-07-13 @ 20:50:30
URL: http://sarisegna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0