Sitter i Sala hos pappa

Hallå! Nu ber jag om ursäkt för dålig uppdatering igen, det är nämligen så att jag och Jennie stack iväg till pappa lite impulsivt igår. Vi satt hemma och hade inget att göra så då kom vi på att vi kunde åka hit, och så gjorde vi bara det. Det är det som är så skönt med att vara ledig, man behöver inte planera, det är bara göra vad man känner för! Så vi tog tåget hit igår, och var framme på kvällen, då gjorde vi inte så mycket, åt lite mat och bara tog det lugnt. Idag har vi varit hos farmor hela dagen och ätit och ätit och ätit...! herregud, först kommer man dit och då har hon köpt godis, sen får man mat och vid det laget är man redan jättemätt, men inte är det nog med det, sen är det efterrätt, glass och jordgubbar, då håller man på och spricker, sen är det fika med vaniljmunkar och kakor, sen ger hon oss pengar och säger att vi får gå och köpa vårt eget godis för hon vet ju inte vad vi gillar! Jag lovar att vi rullade ut därifrån, fast vi hoppade över det sista godiset! Nu har vi precis kommit hem till pappa igen och försäkt trycka i oss lite middag... Dom är barnvakter åt Lenas barnbarn, en liten ettårig kille som just nu står och smyger på mig bakom dörren! Så himla gullig!

Har tagit lite bilder på allt möjligt här men dom kommer sen för har inte med mig sladden för att ladda över bilderna :) Puss på er alla och jag saknar er tjejor!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0