Shopping!

Heej, eller godkväll kanske passar bättre!
Hoppas ni har gjort något kul denna konstiga väder dag...! Imorse var det värsta ovädret så jag tog på mig en svart klänning, leggings och en kofta och paraplyt i högsta hugg, men ´sen han jag knappt komma in till stan förrän solen började skina och det blev väldigt varmt, så det vara bara att kasta ner koftan och leggingsen i en påse och så på ett kick var man sommarklädd i en klänning bara, smart att vara förberedd va? ;) Idag var det shopping som gällde, vågar inte riktigt kolla hur mycket pengar jag gjorde av med sammanlagt...köpte inte jätte många plagg, men varje sak kostade en del så det blev ju lite pengar som gick åt iaf... Vi hittade också present/er till Carro, som hon ska få öppna så fint nästa onsdag då hon också äntligen fyller 18, då blir det party kan jag lova, jag längtar också haha!

                                              
Den ser kanske lite knäpp ut såhär, men jag fastnade faktiskt för den, den är riktigt cool på, bara öven bhn eller bikinin till ett par svarta eller vita shorts, I'm in love!

                                             
               En väldigt söt liten blommig klänning som jag hittade på Salt, passar perfekt för en sommarkväll på stan

                                                         
                                   Den här tubtoppen ser nog inte heller så märkvärdig ut såhär, men skitsnygg på!   

Sen blev det bara ett par enkla svart bomullsshorts också som bara kan vara bra att ha liksom, tex under klänningarna i Cypern, vet inte om jag är så överdrivet taggad på att dansa på borden med kortkorta klänningar och...aa väldigt små trosor , så då kommer dom väl till pass ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0