Seeeg kväll...

Den här eftermiddagen har inte gått snabbt, jag har inte gjort ett dugg, eller jo jag var och handlade lite som behövdes hem och sen lite sallader till tågresan imorgon, fast borde nog köpt frukost istället, tåget går ju sju... Har bara lyssnat på musik och känt mig allmänt seg och deppig av någon anledning, vet inte riktigt varför, bara en känsla som gror... Men nu ska jag springa ner och möta Linn som ska sova här eftersom hon också ska me tåget imrogon, så vi ser till att alla kommer upp i tid, tjingeling! :)

                                     
                                 Slängde bara på mig mina Dieseljeans, en vit t-shirt från Gina och min svart munktröja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0