Saknar ett riktigt träningspass

Hej på er!
Vad är det för väder ute egentligen, jag har just varit ute och gått i ungefär 45 minuter med Jennie, det var varmt men det blåste och det är molnigt, skumt! Vi gick förbi stranden där några låg och solade? Jaja, nu har vi iallafall ätit frukost och jag ska dusha. Men gud vad jag saknar ett riktigt träningspass, vi gick förbi Farsta IP, där man har minnen från flera år av friidrotten, det var träningar flera gånger i veckan och även om man inte tänkte på det då, så känner man nu att man saknar det. Man var ju liten så vet inte om jag skulle vilja börja igen, men det är så charmigt när jag tänker på det nu, hur man alltid cyklade dit, vägrade att ha hjälm men mamma tvingade en, mötte upp alla kompisar nere vid läktaren och väntade på att börja springa. Efter uppvärmingen, var det stretching och sen på med spikskorna, jag hade ett par blåa. Men hur som helst så saknar jag att träna ordentligt, tills man dryper av svett och knappt orkar gå, när man har lagt sig ner på sprinbanan för att man inte har några krafter kvar att orka stå, då känner man att man att man har gjort något nyttigt och är stolt efteråt iallafall, även om det känns som man ska spy just då haha.


                                         Gaah vilka hetingar!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jomen vi hade det skoj! :)

Härligt med träning! :)

2009-07-12 @ 14:28:08
URL: http://sarisegna.blogg.se/
Postat av: Fia

åÅÅH saknar också! :D 10x200 var grejer det :D

2009-07-12 @ 21:16:01
URL: http://fiuss.blogg.se/
Postat av: Sanna

OMG! Härligt att man kan vara så äckligt snygg!

2009-07-15 @ 14:03:17
URL: http://sancar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0