Pokerkväll

Godmorgon!
Igår jobbade jag som sagt, tiden gick ganska snabbt så det var rätt skönt :) Efter jobbet åkte jag me några från jobbet till stranden där dom hade lite picknick och så skulle jag bada också hade jag tänkt men det blev visst inte av, det var bara en som badade så då stannade jag också uppe haha. Efter det gick jag hem och åt middag och sen mötte jag upp tjejerna för en glass och pokerkväll blev det. Supertrevligt! Fast det har blivit många lungna och mysiga kvällar sen sommarlovet började, känns som det var länge sen jag festade, är sugen på det faktiskt! Men det blir väl så när man jobbar varje dag också, då får det bli lite mer mysiga kvällar ute i kvällssolen :) Vi har ju trots allt Cypern framför oss!


                Ser ni vilka pokerface mina tjejor har! ;)

Idag börjar jag inte jobba förrän vid fyra, så innan det ska jag in och äta lunch i stan med Sanna. ( inte vanliga sanna) ;)Blev så glad att hon hörde av sig igår, vi har ju jobbat tillsammans på donken förut och det var mycket tacka vare henne som det var så roligt att jobba, men sen jag slutade där har vi inte träffats alls, så vi bestämde att vi skulle ses i stan idag innan vi började jobba och äta lunch, mysigt va?

                                               

Kommentarer
Postat av: e

kul! :) hörde att ni skulle till cypern snart :D fyfan vad jag är avensjuk! jag får nöja mig med sverige, ska till skåne nästa vecka, sen till norrköping och efter det ut och segla lite. inte mycket mer än så :P

2009-07-02 @ 14:44:34
URL: http://absolutunderbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0