Packar för fulla muggar!

Heej!
Oh vad jag känner mig trött i kroppen nu, har farit upp och ner i tvättstugan hela morgonen och sen sprungit som en tok i centrum och letat lite smycken och inhandlat lite andra saker i sista sekund! Här hemma har jag försökt att packa, det går sådär halvbra, eller jag skrev ju en packlista igår, så vet vad som ska ner, men det knepiga är ju att få ihop allt. Jag springer mest runt och lägger ner en tröja här och där sen dansar jag lite till musiken och sen packar jag ner lite schampo också haha! Men nu är det inte så jättemycket kvar, det sista får jag packa ner inatt! :)

Mitt rum är lite rörigt just nu, men så ska det väl va!
 

 
Jag som älskar smycken, ringar och armband är favoriter, passade på att köpa med mig fyra armband ner till Cypern, alla är från H&M. Sedan växlade jag pengar på x-change, köpte ett lypsyl, lite topsar och tuggummi till planet såklart! :)

                                           
                                                       Såhär ser jag ut i packande stund! :)



Kommentarer
Postat av: Fia

FATTA! Om ett dygn gör vi oss iordning för fullt! Gaaaleeeet! :D

2009-07-26 @ 18:25:01
URL: http://fiuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0