Nödvändig shopping inför Cypern

Hallå alla glada!
Efter träningen imorse mötte jag gullungarna Sanna och Carro i centrum för att handla lite nödvändiga saker till Cypern. Vet inte om jag fick med mig allt ändå, ska kolla läget lite hemma om jag kan ta något shampoo och sådant för att göra det lite billigare. Men jag har just upptäckt att fy fasen vad solkräm är dyrt! Det är ingenting jag har tänkt på innan eftersom det alltid varit mamma som inhandlat det, men nu börjar man tydligen bli vuxen själv och då märker man visst vad saker och ting kostar...!

Här är det som inhandlades idag som kommer behövas! :)

Jag och Sanna köpte två solkrämer att dela på, en 30 som man kan ha i början av veckan och sedan en 15 som man kan ha där man inte bränner sig lika lätt och i slutet av veckan, sen en Dove bodylotion också som jag kommer dränka mig i varje dag efter en heldag i solen, en deo (världens tråkigaste men behövlig sak att köpa) sen et par flipflops! Snygga va? ;) haha tog dom billigaste, för bryr mig egentligen inte så jättemycket om hur dom ser ut, det är ju ändå bara flipflops, eller? haha jag matchar iallafall dom med den rosa bikinin ;)

Nu är jag hemma hos Carro som är ensam hemma, vi och Sanna har lagat jättegod middag och alla är proppmätta, men nu ska vi baka nyttiga brödbullar! haha vi älskar att baka och bröd med massa frön är ju supergott! Nä nu måste jag hjälpa till så att jag kan säga att jag också har varit med och bakat! ;) Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: Fia

Hahaha själv ska jag åka iväg till ÖB nån dag och handla lite sånt :D

2009-07-21 @ 20:39:24
URL: http://fiuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0