Mysig dag i solen med kusin

Heej!
Gårdagen var som sagt första dagen på semestern, den blev också hur mysig som helst! Jag och Jennie blev hämtade med bil vid halv elva ungefär och så åkte vi ut till schweizerbaden. Där var det sola och bada som gällde, dom hade köpt med sig luftmadrasser som vi låg och guppade på, eller jag och Jennie gjorde det, Malin ramlade ju bara av hela tiden! ;) Vi låg på stranden och bara hade det hur skönt som hlest hela dagen, sen efter det åkte vi in mot Dalarö och åt middag på en mysig liten uteservering, jättegott! Sen var det hem, fixa sig lite och sen Harry Potter på bio, vilken härlig dag! :)

                                              

                                              

                                            

                                                                           och kvällen slutade med....
                                                         
                     som var riktigt bra faktiskt, men den slutar ganska mitt uppe i allt så man måste sen fortsättningen...

Idag vet jag inte vad dagen bjuder på, verkar bli ganska lugnt, man vill ju sola för det är ju varmt men det är ändå väldigt molnigt... Ikväll skulle jag jättegärna vilja gå ut! Men dessvärrre tvekar min plånbok lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0