Matar sköldpaddor och syr till some good music

Ja, så har jag spenderat kvällen här hemma, musiken på högsta volym som alltid. Fick i uppdrag av Jennie att mata hennes sköldpaddor så det håller jag på med just nu och låter dom springa omkring lite här på golvet, hoppas jag hittar dom sen bara! Min kära svarta kofta har gått sönder lite i ärmen, så då fanns det inget annat och göra än att plocka fram nål och tråd och vara lite duktig. Sen tänkte jag skriva en exakt packlista med varje liten pryl och klädesplagg som ska med till Cypern, för imorgon har jag fullt upp!

                                       
                                                                   Nya Lisebergskaninen kanske? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0