Måndag

Nu börjar det närma sig semester för min del, har tre dagar kvar att jobba bara, det är inte mycket! Stänger idag, är ledig imorgon sen onsdag och torsdag har jag rätt långa pass, men det blir lätt att ta sig igenom när man vet att semestern är nära! :) Som sagt vet jag inte vad jag ska göra den första veckan alls, ska väl åka till Sala någongång kanske och hälsa på pappa och farmor och farfar. Sen vet jag inte men hoppas verkligen att det blir fint väder iallafall, då finns det så mycket mer att göra ute. Vaknade imorse och tittade ut genom fönstret, ösregn! Usch jag blir deppig, vad ska man göra när det regnar!? Visst jobba kan ma ju göra, men idag börjar jag fem, vill inte bara slösa bort sommarlovet genom att sitta hemma och inte göra någonting...Nä sådan är inte jag, jag vill göra saker hela tiden, vill att det ska hända saker runt omkring mig annars blir jag rastlös! Aa men nu kan jag ju börja med att skruva på musiken på högsta volym och äta lite frukost. See you! :)

                                  
                                               Inget slår skyfallet som överraskade oss på midsommar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0