Lugn kväll med Sannsi och Carran

Ikväll blev det ytterliggare en lugn kväll, hm jag som var så taggad på party egentligen, men jobbar man så gör man...Det blev iallafall jättemysigt ändå, låg och kollade på film, Jersey girl, jag hade aldrig sett den innan faktiskt, den var gullig. Märker att det blivit mycket film tittande på sistonde, jag som inte brukar häcka framför tv:n så mycket överhuvudtaget i vanliga fall men nu är inte vädret det bästa heller så då känner man inte för att vara ute heller om det bara regnar och är kallt. Passande att mamma lyssnar på Orup på datan och låten som spelas är Regn hos mig. :) Här hemma hade de tydligen gjort en stor fruktsallad med alla möjliga frukter, och gulliga som dom är så sparade dom lite till mig, som jag tänkte äta till frukost imorgon! :) Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, sova är tråkigt, men har inte så mycket annat för mig...Det är ju en dag imorgon också, en jobbdag dessutom, 14.30-21... Fy säger jag bara! Och innan det ska mna väl hinna göra något nyttigt också och inte bara ligga och sova bort dagen, då blir jag stressad haha :)

 


Kommentarer
Postat av: Fotograf Annie

Jersey girl är jättemysig.. Lite sådär fin men sorglig :P fast ändå lycklig eller något ;)

2009-07-17 @ 17:37:38
URL: http://anniesfotografier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0