Lugn dag med världens bästa tjejor

Heej! eftersom jag typ bor hos carro nu så blir det lite dålig uppdatering, sorry! Igår kväll bakade vi iallafall bröd som jag skrev, brödbullar! Vi böt ut flera deciliter vetemjöl mot massor av olika frön och solroskärnor för att göra det godare, tyvärr ledde det till att dom inte jäste så mycket men dom blev goda iallafall! :)

 
                                                                   Mästerbagarna! ;)

Idag skulle husägaren Carro jobba så jag och Sanna sov kvar här när hon gått till jobbet, och gick ut och powerwalkade i femtio minuter ungefär. Väldigt skönt att starta dagen med, men båda hade grym träningsvärk efter gårdagen haha! Sen gick vi hem till Carro igen och åt frukost, vi dukade upp massor av godaker för vi var hur hungriga som helst! Frukost är så gott! Sen gick vi ner till centrum lite, hälsade på min mormor en snabbis och sen mötte vi gulliga Moa och åt lunch! Nu är vi hemma igen, Milow spelas på högsta volym, Sanna och Carro sitter och spelar kort och jag sitter här vid datan, nördig som man är! Ikväll blir det tacos till middag! Oväntat va? Jag tror jag har slagit rekord i tacos ätning den här sommaren, men det är så lätt att göra iordning och supergott! Sen får vi se vad kvällen bjuder på, det är en riktigt lugn vecka det här, så alla är friska, pigga och taggade inför måndag för då drar vi! Det kommer bli den bästa veckan, och guud va alla längtar nu när det inte ens är en vecka kvar! :)

 
Frukost beståendes av stekt ägg, fil med knäckebröd och kanel i, våra egna bakade bröd och Drakens gröna nyttiga örtte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0