Kvällen blev lyckad och rolig

Godmorgon! Här sitter jag med handduk i håret och har precis duchat, ska jobba om ett tag så behövde ju fixa mig lite efter igår :) Igår hade jag iallafall jätteroligt, innan vi började festa så var jag ju hemma bara. Klänningen jag hade tänk ha på mig på kvällen hade gått sönder, båda banden hade gått av ( bra kvalité? ) så då fick jag bli gammelmormor, och sätta mig och sy, det blev faktiskt bra, jag kunde ju använda klänningen hela kvällen iallafall och den är fortfarande hel! Efter det åt jag världens godaste middag med mamma och vi satt och pratade en lång stund om allt och ingenting. Sen var det bara på med kläderna så åkte jag till Sanna och fixad mig iordning lite, sen var det en trevlig kväll framför oss, var väl hemma kring halv tre, kände att jag ändå inte ville vara hemma för sent eftersom jag ska jobba idag :)

                                                      
                                                    Min inte så hela klänning just då, men det blev bra!

             
                                Världen godaste mat, lax med pesto och avocado och mozzarellasallad

                                                
                                                                  Sen började kvällen hos Sanna                                 

                                           

                                            

                                                         
                                                                  Jag har en egen cider, ser ni? ;)             

                       

                



                                 

Kommentarer
Postat av: cilipili

Hannapanna jag är sjuk :( <3

2009-07-05 @ 12:45:20
URL: http://prill.blogg.se/
Postat av: Fia

Den där cidern är riktigt god faktiskt :D

2009-07-05 @ 23:15:30
URL: http://fiuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0