Kroppen full av energi och öronen fyllda av bra musik!

Hallå på er!
Jag är full av energi, efter en timmes riktig snabb powerwalking! Sitter och lyssnar på Green day med 21 guns, den låten är bara så bra, hetaste just nu! Jag hade ju tänkt gå upp hyfsat tidigt för att gå och sen vara klar vi den här tiden ungefär, men av någon anledning hade jag sjukt svårt att somna igår, somnade inte förrän solen började gå upp och fåglarna kvittrade för fullt! Så det blev en liten sovmorgon, men nu har jag iallafall ätit frukost, lite sent, men vem bryr sig, det är sommarlov! ;) Nu tänkte jag hoppa in i duchen innan mamma kommer hem för hon är också och tränar och annars kommer vi väl slåss om duschen. Funderar på att bjuda henne på lunch i centrum sen när vi gjort oss iordning, hon är världens bästa mamma så det är hon värd och äta måste man ju iallafall så! :)

                                               
                                       Min kära röda mobil och dom röda hörlurarna fick följa med på powerwalken

 
Apelsinjuice är supergott och massor av c-vitamin och ett ägg till det är perfekt efter man har tränat, bra med protein som behövs för att återhämta sig. Sen blev det lite annat gott till frukost också, yoghurt med hallon och en macka, bra med kolhydrater också efter träning. Nu stårr jag mig nog till lunch/middagen som får bli mitt på dagen innan jobbet.

Hörde det ryktas om att tjejerna planerar en grillkväll ikväll, låter ju hur mysigt som helst, men jag jobbar ju till nio så det blir nog inget grillande för mig men jag går väl dit efter iallafall och bara umgås. Eller de kanske inte ens har ätit när jag kommer för vi alla minns ju sist vi skulle grilla, dom började vid sju i ett tappert försök att tända grillen och när jag kom från jobbet klockan HALV TIO, då var grillspetten precis klara haha men mina glömde dom visst på grillen så dom var ju lagom svarta men men jag älskar mina tjejer ändå, ni är bäst! Men det här var tydligen bara lite lösa planer så vi får se vad som händer helt enkelt!

Nu ska jag in och sjunga i duschen, erkänn att ni också alltid sjunger? :D

Kommentarer
Postat av: cilipili

japp jag är väldans förkyld :(

det är hemskt... jag saknar dig med :'(

börjar jobba på lördag och då blir det två monsterveckor så vi får se till att ses innan det! <3

2009-07-06 @ 18:23:20
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0