Kört hårdträning på militärbanan

Heej! Känner mig otroligt pigg och glad! Vet inte om det ebror på uppiggnadspillrena jag fick av Malin eller om det bara är psykiskt haha men det är strunt samma egentligen :) Imorse var jag Jennie och Malin och tränade på militärhinderbanan i Karlberg, det var riktigt kul! Roligare med lite annorlunda träning än att bara vara ute och springa eller gymma. Här tränar man ju både kondition, arm- och ben styrka och smidighet. Vissa hinder på banan var riktigt höga och ibland kom jag inte ens upp och i vissa fall kom jag upp men vågade inte hoppa ner haha det var ju jättelångt ner till marken, trodde jag skulle bryta fötterna! Efter några varv runt hinderbanan var vi ganska döda en stund sen körde vi lite magträning vid sidan av och sen åkte vi hem och solade och nu har jag precis ätit grillad kyckling till lunch. Mums!


Militärbanan i Karlberg


Dödsångest!



 
                            Malin hoppar/landar                                                                      Smidig va? ;)

Kommentarer
Postat av: malinn

men du glömde kaninen?!

2009-07-21 @ 14:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0