Jag har tydligen två kusiner till...!

Juste, när jag var hos farmor fick jag reda på något som jag inte hade en aning om! Farfar har tydligen varit gift innan farmor och har en son till som bor i Finland, vilket betyder att jag har en farbror eller halv farbror iaf!? skumt, sen fick jag reda på att han har två barn, vilket också betyder att jag har två kusiner till! haha jag kan inte förstå att ingen sagt något, det verkar iof som att dom inte har så bra kontakt men ändå, man kunde ju iallafall fått reda på det tycker man...!? men det var väl kul, men om någon frågar hur många kusiner jag har, ska jag säga sju då som jag alltid gjort eller ska jag börja säga nio stycken?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0