Inatt bär det av och idag är det fullt upp!

Godmorgon!
Här är det ingen sovmorgon inte, jag har varit nere i tvättstugan och laddat en maskin tvätt, och nu ska jag äta frukost. Planerna för dagen är att börja packa lite nu medan jag springer upp och ner i tvättstugan, sen ska jag möta fiuss i centrum och gå och växla pengar, jag ska också handla några små saker som jag kommit på att jag behöver. Sen ska jag packa ner resten och skriva en adresslapp och hoppas att jag inte glömmer något!  Inatt klockan tre då ska jag upp igen så ska väl försöka få lite sömn ikväll också, vet inte hur det ska gå, kommer bara ligga och tänka på allt annat än att sova! :)

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0