Helt slut...

Heej!
Den här dagen har gått så otroligt långsamt att jag trodde aldrig jag skulle komma hem... Men nu äntligen är jag hemma iallafall och fortafarnde lite oklara planer vad som händer, ska vänta tills alla slutat jobba och så. Jag är fett taggad på utgång, men vet dessvärre inte om mina kompisar känner likadant!  Så än så länge ska jag bara vara hemma med mamma och Jennie lite, alla bara är ute och flänger såhär på sommaren så man hinner ju knappt ses.

Vill också bara tala om att jag har världens gulligaste syster, som jag älskar något otroligt, vi springer ju om varandra hela tiden, och det blir inte mycket tid över för oss att umgås! Men ville bara säga att du är bäst! <3

 

Kommentarer
Postat av: Sara

Supergulliga bilder! :)

2009-07-11 @ 19:38:40
URL: http://sarisegna.blogg.se/
Postat av: Jennie

aw hannapanna jag älskar dig också! du är bättre än bäst!!

2009-07-11 @ 19:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0