Grym Shooow

Godmorgon!
Sorry att jag inte uppdaterade igår, men min granne bjöd upp mig på te, inte för att jag dricker det men ändå, jättetrevligt var det och sitta och prata med henne en stund, sen kom jag heM och fick blåbärspaj och vaniljvisp som Jennie hade gjort, mums! :) Men nu till det viktiga, konserten ugår var hur bra som helst! Det var verkligen en show, det hände saker på scen hela tiden, massor av dansare och allt från cyklar och soffor till luftballonger och paraplyer. Hon var grym även om hon inte sjöng på riktigt så tyckte jag det var bra iallafall, det var som en riktig dansshow med Britney själv och hennes musik! Det var så kul och sitta där och skrika och sjunga! Vi satt ju ner men hade otroligt bra platser, för halva priset trodde jag vi skulle hamna högst upp bakom en stolpe typ, men nejnej, vi satt fyra rader från scenen ungefär precis bakom dom som stod, det var så grymt nära, det var väl ungefär dom bästa platserna man kunde få om man inte stod! :) Men ibland undrar man ju vad folk gör där? Hallå, det är en konsert vi är på inte en opera, alla satt tysta och kollade lite smått snett på oss när vi sjöng och skrek, men vadå går man på en konsert är det väl det man förväntar sig, inte sitta still och tyst, jag hade hur kul som helst iallafall! Sista låten Womanizer var klart bäst då började folk ställa sig upp och vi stod i hela trappen och dansade, så grymt roligt! :)

Försökte ta så bra bilder jag kunde med min lilla digitalkamera :)


Här satt vi :)














Fia, Carro Sanna och Felicia


Denice, Malin och jag

Nu ska jag göra mig iordning och gå och jobba till halv fem, vi hörs efter det! :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ehhhh, what? Granne? Vilken granne umgås du med om jag får fråga, ....? =P

2009-07-15 @ 14:00:58
URL: http://sancar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0