Godnatt och Göteborg here I come!

Nu ska jag snart sova tänkte jag, ska ju upp fem imrgon! Fy, tåget till Götebrog går klockan sju så det gäller att gå upp tid. Kommer nog inte kunna blogga där nere, för det skulle kännas lite väl osocialt när man kommer och hälsar på sina kusiner som man träffar så sällan... Men jag kommer hem på lördagkväll igen, då är det väl också bara sussa direkt för sen har jag tvättstugan klockan sju på söndagmorgon...! Sen kommer väl söndagen gå åt till att irra runt och springa omkring, växla pengar och försöka packa, för på natten åker vi till värmen! På Cypern är det just nu 27 grader varmt och det är liksom sent på kvällen, hihi! Godnatt och vi hörs på lördag! :)

                                           

Kommentarer
Postat av: Moooa

sötisbild jue :)

2009-07-25 @ 11:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0