Godmorgon lördaaaag!

Heej hopp!
Vet inte om det är så tidig morgon för mig direkt, jag var uppe vid åtta för att hinna gå ut och springa lite, duscha och äta en god frukost! :) Nu ska jag strax börja sminka mig för att gå till jobbet, 11-17 tiden är det som väntar, det går nog ganska snabbt ändå, det brukar vara hyfsat mycket folk på lördagar och sen finns det alltid något att göra! :) Kvällens planer är inte helt bestämda än, jag vill verkligen hitta på något vet jag iallafalll, något kul! Men sen får man ju se hur tjejerna jobbar också...synd att man inte har samma tider, för imorgon börjar jag halv tre så då känner jag att jag kan göra något ikväll, men då börjar tex Sanna klockan tio och då kanske inte hon är lika taggad! Men jag är såå glad att alla vi fick semester exakt samma veckor! Så då är vi lediga tillsammans och kan göra vad vi vill! En vecka blir ju Cypern som ni vet, sen har jag faktiskt inga bestämda planer, men det gör inget kommer bli ganska skönt! Men jag vet att jag inte vill sitta här hemma resterande veckor av semestern, man får ju ta och göra några små utflykter. Kryssning ska vi definitivt åka på också, för vi kommer säkerligen ha med oss pengar tillbaka från Cypern, så då kan vi lika gärna passa på att göra nånting mer skoj! :)


Kommentarer
Postat av: Annelie

Hejsan, Ni kan ju komma på roadtrip till Malmö, här finns det alltid gratis sängplatser och frukost. Kram på dig

2009-07-11 @ 13:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0