Glasslover!

Heej!
Efter jobbet mötte jag upp Jennie och Jennifer för att gå mor Carros place där det var Prison Break som gällde. Älskar verkligen serien men håller med om att de börjar bli lite utdragen nu, men varje gång jag ser ett avsnitt blir jag ändå fast. Det är så spännande och händer saker hela tiden även om jag inte alltid hänger med men men :) Vi satt där och fettade oss lite framför tvn, sen började vi spela musik och sjunga istället, typiskt våra tjejkvällar! Jag hade köpt med mig glass, vanilj med jordgubbsrippel, från jobbet som jag glömde äta upp så nu delade jag och Jennie på den när vi kom hem! Nu sitter jag och lyssnar på massa Britney låtar, ser så himla mycket fram emot imorgon när jag ska se henne live!! Vet inte alls vilka platser vi har, hur bra eller dåliga dom är, kan inte tänka mig att det är dom bästa eftersom vi köpte biljetterna för halva priset på ticnet. Men Globen är ju inte så stort att man skulle råka hamna någonstanns där man inte ser något alls, så det är nog lugnt, man kommer ju iallafall höra! :) Imrogon är jag ledig, så skönt! Ska kanske träna någonting på dagen, köpte nytt gymkort idag. Sen ska vi äta middag hos Carro innan showen! Nu ska jag gå och vara lite social med sis, vi hörs! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0