Det finns tanter som är värre än tonåringar

Under dagen hos farmor har jag fått reda på massor av roliga saker, hon berättade tex om sin granne, en 82 årig gammal tant som tydligen är värre än oss när det gäller smink! Hon kan inte gå utanför dörren utan ett tjockt lager smink, och det tar två timmar för henne att göra sig iordning innan hon går ut! Två timmar! Jag tyckte det var jätteroligt, jag är så van vid min mormor och farmor som verkligen inte sminkar sig. Det är inte så vanligt överhuvudtaget att 82 åringar sminkar sig med puder, mascara, ögonskugga och läppstift och absolut inte kan visa sig ute utan smink, det är ju till och med värre än jag!


Kommentarer
Postat av: saggi

Haha åh herre gud! Hon försöker väl göra sig snygg inför gubbarna! ;)

2009-07-20 @ 16:32:55
URL: http://sancar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0