Dead by April och frukost

Godmorgon på er!
Gu vad jag är varm, har varit ute och gått/sprungit precis och det var ju nästan storm ute, kändes som jag skulle blåsa bort, eller iallafall gick jag i väldig motvind! Nu satte jag på Dead by April med Losing you på högsta volym och äter frukost! Härligt jag älskar frukosten! :) Igår hade jag en mysig slappdag, var med cili på dagen och kollade på Sweet home Alabama, den filmen är så gullig, och så åt vi massor av glass och chips! Det var ungefär det jag levde på igår, åt ingen mat alls, bara massa skit stoppade jag i mig resten av kvällen också fast då till Mamma Mia filmen och med resten av brudarna! Idag på dagen har jag faktiskt inga planer än så länge, ska ducha lite nu sen får jag se vad som händer fram till klockan fem, då det är jobb som väntar, hmm är inte alls taggad på att stänga idag, jag ville ju göra någonting roligt idag... Sen imorgon börjar jag vid elva tror jag så det är ju också ganska tidigt tyvärr, men imorgon då vill jag verkligen hitta på något jättekul, men jag vet inte vad men det löser sig nog! :) Har ju hört att en storebrorsa till en av Jennies kompisar och några av hans kompisar ska ner till Cypern ungefär samtdigt som oss och bo på samma hotell, kommer bli spännande, så vi pratade ju om vi skulle träffa dom någonting innan också så vi känner igen varandra när vi kommer ner, får väl se om det blir av, dom skulle visst till Gotland innan också, hur orkar man!? haha

   

Kommentarer
Postat av: jennie

Dom orkar allt! haha, mycket tveksam om de kommer hem levande från Gotland..

2009-07-10 @ 19:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0