Cypern, here we come!

Ja då var det sista nerpackat! Jag vet inte hur många gånger jag har checkat av packlistan så jag fått med mig allt, är alltid lika orolig för att glömma något. Jag har hunnit med att fixa mig lite också så man är redo för veckan, inpackning i håret, peeling och fixat naglarna och målat dom i min älskade rosa färg, passar perfekt till sommarvärmen! :) Har nog lite resfeber nu också, känner mig lite nervös och pirrig men mest förväntansfull och superglad! Om fem timmar ska jag gå upp, känns lite oroväckande med tanke på att jag inte är ett dugg trött haha, ska väl checka igenom väskan en sista gång och sen försöka gå och lägga mig och hoppas jag hinner sova någon timme iallafall. Klockan halv fyra kommer skjutsen till Arlanda och där börjar våran underbara tjejresa! Det kommer bli fantastiskt, vädret där nere verkar på topp också och dom säger att det är i varmaste laget! Det blir till att dricka många liter vatten om dagen om man ens ska orka ta sig från solstolen till poolen. Salt behövs ju också, så en del chips får vi räkna med när vi sitter på balkongen efter en lång dag i solen och bara tar det lugnt innan vi går ut för att äta en god middag och förbereder oss för kvällens party! 

Ha det bäst här hemma i Sverige så länge! Hoppas att det inte regnar allt för mycket på er hihi, så hörs vi om en vecka! Då ska ni få reda på allt som hänt och bildbevis lär vi ha också! :) Puss och kram på er! <3

                                    

Kommentarer
Postat av: cilipili

Hoppas du har det riktigt jäkla bra! <3<3

2009-08-01 @ 14:10:23
URL: http://prill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0