Bruno - helt sjuk film!

Heej!
Ja, eftermiddagen/kvällen spenderade jag som sagt på jobbet, och hade inga större planer för senare på kvällen. Men då kommer en glad Fia in och överraskar mig och säger att vi ska på bio, jag hinner inte riktigt svara, innan hon säger: Vi har redan köpt biljetter så du har inte så mycket val! haha men jag var självklart på, och det var premiären av Bruno vi skulle se, och det verkade som e riktigt rolig film ändå. Men nja... desto mer jag såg av filmen desto sjukare blev det, den hade ingen rikitig handling tycker jag utan han mest flängde runt överallt och gjorde massa konstiga grejer. Visst kan jag säga att jag skrattade flera gånger, men inte för att den var direkt mysigt rolig utan mer för att den var helt sjuk, Sacha Baron var ju bara för mycket men samtidigt spelade han bra, och va sjukt rolig! Så jag vet inte rikigt vad jag tycker faktiskt, det är ju ingen film jag skulle se igen eller hyra för en filmkväll direkt, den va av sitt eget slag men det blev några skratt iallafall!

Nu kom jag nyss hem och tänkte sova snart, lite tråkigt, egentligen är jag mer sugen på att festa eller iallafall göra något, men så är det när man jobbar, men imorrn är jag taggad på något iallafall! Godnatt :)

                                          
                                           aa, se den om ni vill, jag har inte rikgit några kommentarer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0