Alltid lika trevligt med tjejkvällar

Jaha, då satt man här ensam och övergiven... okej så farligt är det inte men ensam är jag iallafall, efter att tjejerna just har gått. De flesta ska upp och jobba imorgon, så det blir inga sena kvällar för vår del, känns mer som vi är 68 än 18... haha men kvällen har varit lugn, tjejerna kom hit och vi satt mest och snackade om allt möjligt, sjöng massa roliga låtar och dansade galet, som vanligt då på våra tjejkvällar! :) Malin kom hem från Cypern idag, hon har varit precis där vi ska bo sen och hon berättade lite både roliga och mindr roliga saker. Vårat hotell var enligt henne inte det bästa man kunde bo på och rummen var väldigt små, men men där ska vi ju inte hänga så det gör nog inte så mycket. Hon sa iallafall att vårat poolområde var jättefint och att på nätterna var det fest på varje balkong!! Vet inte om det bara är bra eller dåligt, låter sjukt kul men det känns som man aldrig kommer kunna sova, men samtidigt, varför sova? Hur ofta drar vi iväg till Ayia Napa liksom? :D längtar galet mycket, nu är det inte ens en månad kvar, den 27 juli drar vi! 

             och Sanna :)


Nu tänkte jag nog gå och lägga mig, börjar jobba nio imorgonbitti och man behöver ju sin skönhetssömn, visst? Ganska skönt att börja tidigt tycker jag, visst man får inte världens längsta sovmorgon men man slutar ju ändå ganska tidigt då iallafall, slutar kring halv tre tror jag, efter det får jag se vad som händer, bara hem och ta det lite lugnt kanske och ladda upp inför kvällen, då blir det party!! Äntligen haha! Oh nej jag måste ju duscha kom jag på nu...gud vad jobbigt, hoppas jag inte väcker grannarna om jag duschar nu haha :) Vi hörs imorgon, godnatt!

                                              


Kommentarer
Postat av: Fia

Vem behöver sova? Både nu och på supern, sömn är överskattat :)

2009-07-04 @ 00:11:05
URL: http://fiuss.blogg.se/
Postat av: Sanna

Tack för den bilden Hanna!

2009-07-04 @ 00:25:50
URL: http://sancar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0