Lilla Sportspegeln fan!

haha kolla vad jag hittade i byrån! Kommer ni ihåg Lilla Sportspegeln som gick för många, många år sedan? De hade ju alltid tävlingar där de visade en del av något och sen skulle man lista ut var det var och sedan rita en teckning av det och skicka in! Ett program visade de en cykelkedja och då ritade jag en väldigt fin cykel kan jag tänka mig, kommer inte ihåg hur den såg ut men minns att det var två träd på sidorna iallafall haha och sen skickade jag in den och så vann jag kepsen! Kände mig väldigt stolt efter att de visat upp min teckning i tv också haha!

  

Kommentarer
Postat av: plupp

men lilla sportspegeln går faktiskt nu också

2009-12-02 @ 18:05:39
Postat av: Max

Haha, den sitter ju som handen i handsken på dig Hanna, ta på dig den i skolan imorgon, lovar att alla kommer bli avis på dig då ;)

2009-12-03 @ 22:18:37
URL: http://schmekel.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha jag kommer faktiskt ihåg de hanna ;)

2009-12-14 @ 19:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0