En mysig kväll med bio och underbart sällskap

Heej!
Hann inte riktigt skriva något igår, men hade iallafall en jättemysig kväll! Blev hämtad av M och sedan bar det av hem till honom. Sen var det bio som gällde och vi såg 2012, den var faktiskt bra, men kändes lite som en film man ser hemma på någon spänningskanla än en biofilm, men det va kul ändå! Innan bion åt vi jättegod mat också, thai med kyckling grönsaker och cashewnötter! :) Efter bion var vi så trötta och en viss person slumrade till och med till under själva filmen...inga namn nämns! ;) Idag har jag tagit det lugnt men ändå hunnit med lite allt möjligt, spelat biljard, tittat på knäppa klipp på youtube, kommit hem och tittat lite efter julklappar med Jennie och nu har just mina kära vänner gått efter en spännande idolsemifinal! :)

Imorgon ska jag och Sanna upp och övningsköra ut till Djurö klockan nio, så det är väl dags att gå och lägga sig snart! Sen ska jag väl köpa lite julklappar också, den här helgen är min enda lediga som jag är hemma innan jul! Sov gott!

                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0