Adventsljus, pepparkakor och lussebullar!

Heej!
Igår var det skola och jobba som vanligt! Nu har jag faktiskt jobbat ETT helt år på Ica, herregud vad tiden går snabbt! Nu börjar julkänslan komma krypandes på jobbet också, det står en fin liten julgran vid utgången och alla handlar adventssljus, lussebullar och julskinka! Kommer ihåg när jag började för ett år sedan, då var det också vid den här tiden och mitt i julstressen, det var så otroligt mycket folk och alla handlade pepparkakor och julmat, men jag som älskar julen tycker bara att det är roligt! Alla är så glada och trevliga haha och stressade men det är nästan kul att se! :) Förra året var vi tvungna att ha tomteluvor på oss, dom var inte fina kan jag säga! Om vi måste ha det i år igen då ska jag ta mig sjutton ta med mig en egen fin luva med mycket vitt ludd, så kan dom andra sitta där i sina halvfula små luvor haha!

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0