Vilket kanon väder vi kom hem till!

Godmorgon!
Var det vi som tog med oss värmen hem hit kanske? Det är ju jättefint väder här hemma i Sverige nu också, så då känns det inte lika tråkigt att  vara hemma, fast jag längtar ändå tillbaka!!! Idag skulle jag vilja sola lite för att hålla kvar brännan, men vet inte om det är jättesmart egentligen med tanke på att jag redan flagnar för att jag är så torr... Men vad ska man annars göra en sådan här fin dag, jag är fortfarande ganska slut i kroppen efter den vilda veckan så jag orkar inte göra så mycket annat! :) Nu tänkte jag iallafall äta frukost och sen gå över till fia för hon har ju plats att sola på till skillnad från mig när man har balkong och bor i lägenhet... Ska hämta hennes kamera och minneskort också och fixa bilderna! :)

                Saknar att ligga på en strand där man bränner fötterna på sanden och får salt i ögonen när man badar!
                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0