Vilken härlig och varm dag

Hej på er i värmen! Jag ligger och njuter i solen i fias trädgård, det är nästan lite utomlandskänlsa, riktigt varmt faktiskt! Dagen har hittills varit slapp, legat och läst lite skvallertidningar och till lunch gjorde vi en stor härlig sallad med tonfisk, tomat, fetaost, sallad och avocado, mums! Nu ska jag väl ut och steka igen, var bara uppe på fias rum en snabbis för att hämta lite fler tidningar, vi hörs sen! :)


HAHA satt och kollade igenom fias gamla bilder, kolla vad jag hittade för gullig liten bild på mig och malin från 2005...!  va bara tvungen att visa, guu va små och brunhåriga vi var!!
                                 

Kommentarer
Postat av: Mallan

Hahahahahahah herregud!! :)

2009-08-06 @ 15:25:19
URL: http://mallanwesterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0