Varit på bio och sett Public Enemies

Ja, dagen tillbringade jag först lite i centrum med Carro och handlade lite block till när skolan börjar, tråkiga måsten! Sedan åkte jag till Sanna och övade tonerna i Sing Star :) Nu ikväll blev det bio iallafall, vi såg Public Enemies, och den var riktigt bra faktiskt, lite mycket skjuta överallt men jag gillade den ändå! :) Nu är det bara Sommaren med Göran som jag också vill se, alla tjejerna har ju redan sett den så får väl se vem jag ska tvinga med mig på den filmen! :) Nu ska jag nog sova, jag förstår inte, det är snart två veckor sen vi kom hem från Cypern, men jag känner mig ändå barnsligt trött fortfarande varje kväll...! Imorgon har jag ingen aning om vad som händer, det är bara att gå upp och se vart dagen tar en, godnatt! :)

                                                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vill se den med dig Hanna :D:D:D

2009-08-16 @ 23:09:22
Postat av: Hanna

Jättebra, ett plus vore ju om jag visste vem du är så jag vet vem ja ska kolla efter i biomörkret! :)

2009-08-16 @ 23:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0