Väldigt trevlig kräftskiva!

Kvällen blev rolig och det var kul att äta kräftor och bara umgås med alla! :) tiden gick snabbt eftersom vi åt kring halv elva så det tog inte länge innan klockan blev mycket, och då var flera tvungna att gå eftersom jobbet kallade tidigt idag... Själv jobbar man också idag men börjar inte förrän fyra så det är skönt! Har hunnit städa undan allting så det är fint och rent när mamma kommer hem! Som tur var hjälpte Max mig att städa så det gick ganska snabbt, men ibland önskar man evrkligen att man hade diskmaskin, det var sjukt mycket disk! Jag tycker fortfarande att jagluktar kräftor och det gör hela lägenheten också, men håller på att vädra för fullt så det inte ska stinka när dom kommer hem :) Nu ska jag duscha lite så jag inte luktar kräftor när jag ska jobba! :)

                                 
                                 Bordet var dukat med grön duk och rönnbär som jag fick istället för blommor haha!
      
 
     Kräftorna var ganska små men goda ändå och salladen var väldigt stor så nu har jag att äta i en vecka!

                                  

                                   

                                   

                                                           Tack för en trevlig kväll allihopa! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0