Tvättstugan klockan sju på morgonen...Inte populärt!

Åh fy vad jag är trött, var tvungen att gå upp klockan sju för att ha tvättstugan som mamma så snäll bokat åt MIG! För att jag var den enda som var hemma, det var ju typiskt... Så nu har jag sprungit upp och ner där några timmar och inget mer sova hann jag med heller, usch! Och nu är det försent för nu måste jag äta frukost, fixa mig lite och sen till centrum och möta Malin. För ikväll ska jag nämligen på en inflyttnings/20 års fest så nu måste jag ner och hitta en present, men vad fasiken köper man till en kille som fyller 20?! Och vad ska man ha på sig?? Usch alltid samma problem, men kul ska det bli iallafall! Puss så länge! :)

                                             
                     
                                             
              Nyvaken i shorts och sovtröja pallrade jag mig upp till tvättstugan, men självklart glad ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0