Tonight

Ni vet ju att jag sa att jag bland annat gillar att lyssna mycket på kärleks rockballader, dom är så bra! Nu har jag hittat en ny favorit som spelas på högvarv här hemma, det är egentligen ingen rockballad överhuvudtaget, bara en fin lugn kärlekslåt, men sådanna går också bra! Blir så glad av dom! Det är Tonight med FM Static! :) Lyssna på den, lyssna noga på texten och efter några gånger kan man inte sluta! Eftersom den handlar om att  förlora någon så får det mig att tänka på alla människor som betyder så mycket för mig och hur mycket man måste ta vara på det! Familj, släkt och vänner ni vet vilka ni är och jag älskar er! <3

     
   
     
       
  
                                      

                Nu sitter jag bara och väntar på att jennie ska komma hem så ska vi äta kladdkaka! Godnatt på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0