Söndag, sista dagen på semestern...!

Usch det känns trist att tänka så, men det är inget att göra åt. Idag är det sista dagen på min semester och imorrn börjar jag jobba, jobbar tisdag också sen börjar skolan på onsdag.... Jag har blandade känslor om det faktiskt, klart jag skulle vilja ha mer lov men nu kommer mna tillbaka till sina vanliga rutiner och jag har ju faktiskt bara ETT år kvar, galet vad jag längtar till studenten! :)

Idag sov jag till halv tolv, ganska sent för att vara mig så nu känns det som att halva dagen har gått och jag har inte gjort någonting! Men snart ska jag möta Sanna och MAx oxh hitta på något, kanske äta lunch någonstans eller så, vi får se! :) Ikväll vet jag vad jag vill göra men vi får se om det blir så, vi hörs sen! :)

 

Kommentarer
Postat av: Fia

KROOOOGEEEEEEEEEEEEEN! :D

2009-08-16 @ 13:30:31
URL: http://fiuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0