Sitter och funderar på hur jag ska spendera kvällen

Aa vad ska man göra ikväll då, åka in till stan kanske? Känner att jag vilat upp mig tillräckligt nu efter resan så nu är jag redo för nya äventyr! Jag och fia var lite duktiga och gick en powerwalk i värmen, skönt och röra på sig lite efter allt man stoppat i sig i Cypern haha och nu har jag precis ätit middag. Jennie åker till Spanien imorgon med hennes kompis och hennes familj, så hon irrar runt som en galning här hemma och försöker packa och frågar varannan sekund om hon kan låna saker av mig att ta med sig, men vad tror hon att jag ska göra här hemma utan varken kläder eller skor!? :) Jag vill också tillbaka till ett varmt land, men vi får väl se vem som är brunast när hon kommer hem, för det ska ju vara bra väder här hemma i Sverige nu också haha! Men kommer sakna dig Jennie, ha det bäst och I Love You<3

                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0