Överdrivet (o)taggad på skola imorgon...

Heej!
Dagen har jag tillbringat med Sarii, hade det väldigt mysigt framför en jättebra film som vi hyrde, Taken, hette den och så åt vi glass och dippade! :) På kvällen nu har jag bara tagit det lugnt, funderar på att gå och lägga mig, behöver nog all sömn jag kan få just nu...När jag kom hem hade mamma köpt två svarta krukor med gröna växter i till mitt fönster och rensat lite för hon tyckte det såg så fult ut, och jag håller med om att det blev mycket fräschare! Jag är verkligen inte sugen på att gå till skoaln imorgon och måndagar är världstråkiga dessutom, men ändå känner jag mig lite glad och pirrig vet inte varför men bra känns det! :) Godnatt <3

                                     
                                      En slapp outfit för en slapp dag, med min nya grå kofta jag köpte :)

                                    
                                                  Fräscha växter va? Lyser upp mitt fönster perfekt!

              
Smycken och sånt som man använder så ofta är lika bra att man har framme så de är lätta att komma åt, och jag har inte så många bra små hyllor så fönsterbrädan har blivit en bra avlastningsplats. Men idag rensade jag ut en del ringar som jag inte använder och resten sköt jag ihop i ett hörn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0